# هشتگ

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

اینطور که پیداست، ۲۰۱۶ سال شلوغ و هیجان انگیزی برای دارندگان PlayStation 4 است! اما کمپانی سونی قصد ندارد که به معاملات خود با سازندگان ترد پارتی، خاتمه دهد؛ بلکه ادامه خواهد داد.

در سال ۲۰۱۵ ، کمپانی سونی برای پنهان نمودن کمبود بازی های فرست پارتی انحصاری (به جز سه عنوان Bloodborne و Until Dawn و Uncharted: The Nathan Drake Collection) به شدت بر معاملات ترد پارتی تکیه کرد؛ معاملاتی همچون عرضه بسته الحاقی انحصاری زمان دار برای Star Wars: Battlefront و Call of Duty: Black Ops III و Mad Max و Batman: Arkham Knight . این در حالیست که کنسول Xbox One شامل فرست پارتی های قدرتمندی همچون Forza MotorSport 5 و Halo 5: Guardians و Rise of the Tomb Raider و بازی رایگان Fable Legends است.

اما شرایط PS4 در سال ۲۰۱۶ به طرز قابل توجهی بهبود می یابد. در سال آینده، عناوین بزرگی همچون Street Fighter V و Uncharted 4: A Thief’s End و Horizon: Zero Dawn و غیره به سوی کنسول نسل هشتمی سونی می آیند. خب شاید تصور کنید که با عرضه عناوین فرست پارتی بزرگ، سونی معاملات ترد پارتی را فراموش کند. اما اینطور نیست! به تازگی آقای Jim Ryan مدیر شعبه اروپایی سونی، طی مصاحبه ای با MCV گفت :

“ما قصد داریم که با بازی هایی که توسعه داده ایم، عملکرد قدرتمندی داشته باشیم؛ اما معاملات ترد پارتی نیز همچنان برایمان مهم هستند و ادامه خواهند یافت. این یک آکوسیستمِ متصل است و روابط ما با ناشران در بسیاری از زمینه ها انجام می شوند. آن ها قطعا در سال ۲۰۱۶ نیز دارای اهمیت ویژه ای هستند.”

نظر شما چیست؟

لینک دانلود
حجم فایل