# هشتگ

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

همان طور که می دانید عنوان Just Cause 3 بر روی Xbox One به صورت ۹۰۰p و بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. البته سازندگان بازی اعلام کرده اند که بازی بر روی هر دو کنسول به خوبی اجرا خواهد شد. اگر شما فکر می کنید که سخت افزار Xbox One به خاطر عدم توانایی در اجرای بازی بر روی ۱۰۸۰p مقصر است، بهتر است که دیدگاه استودیویِ Avalanche را در این مورد بشنوید.

آقای Roland Lesterlin کارگردان بازی در صحبت با Gaming Bolt اشاره کرد که eSRAM کنسول Xbox One دلیل عدم وجود رزولوشن ۱۰۸۰p در نسخه Xbox One بازی است. Roland Lesterlin در این باره گفت

“تمام چیزی که من می توانم بگویم آن است که کار کردن با Microsoft بسیار لذت بخش است. آن ها ما را در یاد گرفتن شیوه کار با کنسول جدید یاری کرده اند و به ما کمک کرده اند تا از تمام قدرت کنسول استفاده کنیم.”

“ما از آخرین نسخه SDK استفاده کرده ایم و تا حد ممکن از توان دو کنسول استفاده برده ایم. بنابر این هر برنامه نویسی در تیم ما از اینکه بتواند از آن برای بهتر کردن بازی هر چند به مقدار بسیار کمی استفاده کند، لذت خواهد برد.”

عنوان Just Cause 3 در تاریخ ۱ دسامبر بر روی کنسول های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. نظر شما در رابطه کیفیت اجرایی بازی بر روی Xbox One در قیاس با PS4 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود
حجم فایل